12.25.2010

Nye bøger

Tja... Jeg fik 9 bøger og en skjorte i julegave. Og det er jeg bare rigtig glad for. Problemet er bare at jeg ikke har plads til dem alle sammen. De ligger sådan... Over hinanden. Nogle af dem har jeg også lagt på mit skrivebord og sådan. Jeg kunne snart godt bruge en lille bogreol. Ellers kunne jeg bare kassere en af de kurve jeg har med blade og skolebøger? Det bliver jeg snart nød til.
Nå, men jeg har altså fået de ni bøger, dér. Og jeg vil gerne fortælle, hvad for nogle bøger det er.
Her er en liste:
1. Kadaverdoktoren.
- Den vil jeg gerne beholde og begynde på lige så snart jeg er færdig med Skyggens Lærling og det er jeg snart. Jeg kan ikke tage blikket fra den. Den er så flot og ser så dejlig ud. Den ser også bare så spændende ud og når man læser bagsiden virker den endnu mere spændende. Den skal læses nu! Eller når jeg er færdig med Pagten Med Skandierne...
2. Dødens Terning.
- Den skal jeg også beholde! Jeg har nemlig bind 1 af Den Store Djævlekrig-serien, og jeg vil gerne beholde den, så jeg kan gå videre uden at vente på den på biblioteket. Det orker jeg ganske enkelt ikke. Og hvorfor bytte sådan en god bog? Jeg ved den er god, for det siger alle. Den bliver på mit bogreol.
3. Arthur - Kongen i Stenen.
- Hmm.... Hvis jeg kunne, ville jeg egentlig gerne have den byttet til en bog jeg vidste var noget for mig. Men den er desværre ikke købt i Bog og Idé og der er ikke et byttemærke på den. Lidt surt... Men jeg giver den en chance!
4. Arthur - Grænselandets Konge
- Samme som ovenstående.
5. Arthur - Grænselandet.
- Samme som ovenstående.
6. Regnbuestenen.
- Den bog er jo af en af mine yndlingsforfattere (som jeg har 10 bøger af herhjemme), så den beholder jeg! Den glæder jeg mig også til at begynde på. Det gør mig så glad at se en velkendt bog!
7. Thots Bog.
- Njaæææ... Jeg gider ikke sådan nogle romaner. Sådan nogle bøger, der handler om noget der skete for mange, mange år siden... Om en uddød religion. Jeg er interesseret i Det Gamle Egypten eller... Jeg er det lidt endnu. For et år siden var jeg vildt interesseret i det, men nu synes jeg bare at det er fascinerende, men ikke superduper nice. Tror desværre ikke at den kan byttes...
8. Christoffer Columbus Fantastiske Rejse
- Eh.... Den rejse har aldrig interesseret mig ultra meget og nu kan jeg læse Columbus dagbog. Jeg ved ikke rigtig...
9. Troldmanden Nevø.
- Den har jeg i forvejen, så den kan jeg bytte til en anden god bog.

Favorit:

0 ORD:

Send en kommentar