1.06.2011

Læseliste 2011

I år har jeg rigtig mange bøger at læse. Rigtig rigtig mange. Det er da fedt at jeg aldrig løber tør for bøger, men jeg bliver altså også lidt stresset... Ved egentlig ikke hvorfor. Jeg har prøvet at lade vær med at låne så mange bøger og bare læse en ad gangen. Før lånte jeg sindssyg mange og læste 8 på én gang. Det kunne jeg ikke overskue og det er jeg hurtigt holdt op med.

Her er min læseliste (Den er ikke i rækkefølge efter prioritering)(Og jeg ved at jeg ikke får læst dem alle i år):
  • Slangens Gave - Lene Kaaberbøl
  • Skammerkrigen - Lene Kaaberbøl
  • Coraline - Neil Gaiman
  • Formørkelse (Aner ikke om jeg nogensinde får den læst) - Stephenie Meyer
  • Daggry (Samme med den) - Stephenie Meyer
  • Hesten og Drengen - C.S. Lewis
  • Prins Caspian - C.S. Lewis
  • Sølvstolen - C.S. Lewis
  • Det sidste slag - C.S. Lewis
  • Hobitten - Tolkien
  • Eventyret Om Ringen - Tolkien
  • De To Tårne - Tolkien
  • Kongen vender tilbage - Tolkien
  • Djævlens Lærling - Kenneth Bøgh Andersen
  • Dødens Terning - Kenneth Bøgh Andersen
  • Den Forkerte Død - Kenneth Bøgh Andersen
  • Ondskabets Engel - Kenneth Bøgh Andersen
  • Silmarilion - Tolkien
  • Eragon - Christopher Paolini
  • Den ældste - Christopher Paolini
  • Brisinger 1 - Christopher Paolini
  • Brisinger 2 - Christopher Paolini
  • Troldmanden i Nord - John Flanagan
  • Belejring i Macindaw - John Flanagan
  • Løsepenge - John Flanagan
  • Clonmels Konger - John Flanagan
  • Halt i Livsfare - John Flanagan
  • Kejseren af Nihon-Ja - John Flanagan
  • Slaget i Caïssa - Kenneth Bøgh Andersen
  • Tigeren i Brønden - Philip Pullman
  • Tinprinsessen - Philip Pullman
  • Eventyret om Fjeren og Rosen - Josefine Ottesen
  • Alanna 3 - Tamora Pierce
  • Alanna 4 - Tamora Pierce
  • Kniven - Karen Skovmand
  • Rosen - Karen Skovmand
  • Fløjten - Karen Skovmand
  • Diamanten i Drury Lane - Jula Golding
  • Heksenes Krig - Maite Carranza
  • Den Uendelige Historie - Michael Ende
  • En vampyrs Bekendelser - Anne Rice
  • Mærkets Fyrste - Anne Rice
  • Hymnernes Hersker - Kate Constable
  • Ørkenhavet - Kate Constable
  • Voksfiguren - Philip Pullman
  • Nobody - Neil Gaiman
  • De dødes kald - Kelley Armstrong
  • Dødsspillet - Suzanne Collins
  • Løbeild - Suzanna Collins

2 ORD:

Sidsel sagde ...

Du må også huske Hævn, hvis du vil læse hele dødsspillet. ^^

Ellers interessant liste..

The sagde ...

Yup... Men ... Ja... Intet men.xD

Send en kommentar