2.14.2011

Blogchallenge 13

Det eller det?

Twilight eller Harry Potter?
Harry Potter! Twilight er blevet for stort. Harry Potter er også stort, men det er mere harmløst.

Nat eller Dag?
Svært... Om dagen kan jeg tage smukke billeder og der er lyst udenfor. Men jeg tror at jeg vælger nat, for om natten (Eller om aftenen) tænker jeg mest klart (Medmindre jeg har nærsøvnsoplevelser, som jeg kalder det) og man kan hygge sig med tændte stearinlys og høre radio. Jeg har prøvet at være op hele natten før. Et par gange. Det er en af de hyggeligste ting, men jeg gør det ikke hvis ikke der er nogle der bliver oppe med mig.

Pepsi eller Coca Cola?
Coca Cola.

Kage eller is?
Kage. Der findes så mange flotte og gode kager. Is er lidt begrænset.

Kat eller hund?
Begge dele. Jeg elsker min hund Baloo, men jeg elsker også katte.

Fugl eller fisk?
Jeg elsker fuglesang om sommeren, men da jeg var i Ægypten var jeg ude og snorkle. Jeg svømmede sammen med fiskene og det var virkelig en fantastisk og smuk oplevelse. Fiskene svømmede bare forbi mig og nogle gange rørte jeg dem. Fisk.

Mac eller Windows?
Helt klart Windows. Har kun haft en Mac én gang og det var en min far ikke ville have mere, da jeg var lille. Den var kæmpestor og jeg spillede kun mærkelige spil på den.

Facebook eller Youtube?
Facebook. Der er det nemmere at skrive med folk. Selvom jeg elsker at se på videoer på youtube kan jeg bedst lide Facebook, selvom jeg sagtens ville kunne leve uden begge dele.

Sommer eller Vinter?
Sommer. Jeg elsker sommer. Jeg elsker fuglesang. Jeg elsker sommerferien. Jeg elsker varmen. Jeg elsker at bade i søen ved siden af min skole.

Dansk eller Engelsk?
Dansk. Det er der jeg kan være mest kreativ og skrive noveller i månedsopgaver. Det er der jeg er bedst.

1 ORD:

Send en kommentar