2.18.2011

Blogchallenge 17

Den mest mærkeligste drøm, du har haft?


Haha! Jeg husker det som var det i nat:

Jeg er i Netto. Rundt omkring hører jeg de konstante, sagte "bib". Jeg kigger mig omkring og pludselig hører jeg nogle råb og skrig. Jeg ser en mand med en pink hue på. Jeg genkender ham straks: Det er Pocahontas' kærestes bedste ven. Han har stjålet noget. Jeg finder aldrig ud af hvad.
Men han slipper ikke så nemt fra det, for kort tid efter skal han spises i min stue. Af en Skråler. Den Berygtede, Den Behårede, Den Skrålende Skråler. Kendt fra reklamerne på TV2. Jeg kommer hjem fra Netto og ser det store telt ved brændeovnen. Jeg hører mennesker, der mumler til hinanden. Jeg går ind i teltet og får øje på den kolossale, frygtindgydende Skråler og... Pocahontas' kærestes bedste ven. Han ryster og prøver at komme med undskyldninger som: "Det... Det var ikke mig... Der var nogle, der tvang mig". Men ligemeget hjælper det. Han er dødsdømt. Der er ingen dommer. Kun mennesker og den store Skråler, der står med mundet åbnet konstant. Den har ingen øjne eller næse. Kun ben og hænder.
Pludselig. Så pludseligt tager den Pocahontas' kærestes bedste ven i hånden og æder ham. Det er et frygtindgydende syn og mig om mine venner løber væk. Men Skråleren ser os og begynder at løbe efter os. Vi tager trappen ned i haven og spurter ud på vejen. Men den indhenter os...

Der vågnede jeg. Dengang var det et mareridt og jeg var vildt bange, da jeg vågnede. Nu griner jeg.

4 ORD:

Sid sagde ...

Hahaha, hvor genialt! Jeg elsker sådanne drømme :D

The sagde ...

Det er en virkelig tosset drøm Oo Drømte den da jeg var.... ca 6 går gammel, men jeg husker den stadig ret tydeligt.xD

Sid sagde ...

Haha! :D
Da jeg var lille, drømte jeg tit den samme drøm - at jeg rutsjede ned ad et gelænder, og da jeg nåede enden røg jeg bare gennem mørket .. Jeg ramte aldrig bunden :S

The sagde ...

Ej, hvor skræmmende :S

Send en kommentar