2.05.2011

Blogchallenge 5

En madvare du altid kan spise og en ting du aldrig ville spise.

Af slik vil jeg altid kunne spise maltesers.
Maltesers smager vidunderligt med det tynde lag af chokolade og det mærkelige dims der smelter på tungen... Nu bliver jeg lækkersulten...
Jeg må have dem til min fødselsdag!

Af sunde madvarer. Eller i hvert fald ikke slik: Ål! Okay... lol. Jeg holder meget af ål. Det var bare tilfældigt. Der er mange ting jeg altid kan spise. Blev jeg spurgt om jeg ville have ål nu, ville jeg sige ja. Det er slet ikke som maltesers (Blandingen ville i hvert fald være hæslig!), men det smager godt. Ål... Og helt vildt mange andre ting.

Jeg vil aldrig spise... majs. Jeg kan ikke lide majs. Det er ikke så jeg er bange for det eller holder mig langt væk fra folk, der spiser det, men jeg kan ikke lide majs og har aldrig rigtig gjort det.

3 ORD:

Homo Sapiens sagde ...

Kan du så heller ikke li' popcorn?

Mmm. Maltesers - hey, det skulle vel aldrig være "maltekstrakt"-stads, som er under den lækre chokolade? Well, tænkte bare på ... ja. Men Maltesers er simpelthen guld... uhm, sidder og bliver afsindigt sulten. XD

Hende sagde ...

Det er spiseligt guld... Det er ... brunt guld... :O

The sagde ...

Meget enig... xD

Send en kommentar