2.10.2011

Book News


Nu vil jeg forsøge at genlæse og samtidig læse Peter Plys, (♥) hvilket er en virkelig sød bog. Peter plys er jeg næsten færdig med og jeg er ret forelsket i den. Det er dog gået lidt langsomt med læsningen, da jeg havde travlt med en hvis opgave. Heldigvis er den afleveret. Den er ude af livet.

Peter Plys... Den er så kær og man savner virkelig filmen når man læser den. Jeg var ude og splitte loftet ad (ikke bogstaveligt talt) for at finde det gamle VHS-bånd, hvor den gerne skulle være. Men den var ikke til at finde. Jeg fandt pakken, men ikke videoen. Det gør mig virkelig ked... Den vækker minder fra dengang jeg var en lille pige.

Den jeg vil genlæse er Himmelstormeren af Kenneth Oppel. Den er virkelig god og jeg elsker hovedpersonen, Matt! ♥ Og hans veninde Kate. Måske kommer jeg endelig igennem en bog, som jeg allerede har læst.

4 ORD:

Sidsel sagde ...

Peter Plys er virkelig dejlig. <3

The sagde ...

Har du læst den?

Sidsel sagde ...

Ja, flere gange. :) Mine forældre læste den højt for mig... og den står i min bogreol.

The sagde ...

Fedt :D

Send en kommentar