2.18.2011

Bognyt


Så blev jeg færdig med "Den Forkerte Død" i går ... Eller i dag klokken kvart over to i nat. Den var god, men jeg blev stadig lidt skuffet over den. Og slutningen: Fortsættes...
Den var godt nok irriterende. Men den var stadig god. Rigtig god. Jeg kan vildt godt lide hans serie - Den er fuld af fantasi, sjov og genial. Men der er noget, der irriterer mig - Overdrevet kærlighed. Ej... Man kan ikke kalde det overdrevet, men alligevel. Det irriterede mig at der var al den kærlighed i bogen, for det ligner ikke Kenneth. Han skriver sgu da ikke om den bløde kærlighed. Han skriver ting som: "Hold nu kæft! Jeg ved godt at du har brækket benet 3 steder og hvad så?!" eller noget andet hårdt. Svært at forklare...
Men i hvert fald: Jeg kunne bedre lide de to første, og jeg håber ikke at den sidste er værre.

Nu er jeg begyndt på "Uglies" af Scott Westerfeld. Jeg synes at handlingen lyder ret god og selvom jeg ikke er så glad for bøger, der handler om skønheder og grimheder, så vil jeg give denne bog en chance, fordi den lyder ret så original. Og er der noget Theresa kan lide, så er det originale bøger!

2 ORD:

Sidsel sagde ...

Dejligt! Jeg skal også læse den bog en dag.

The sagde ...

Indtil videre er den hygsom og... nejs (*Føle sig Xazallike* oo)

Send en kommentar