2.02.2011

Kære Bamse...

Kære Bamse.
Tak.
Jeg har aldrig rigtig taget mig sammen til at høre dine sange, men her i dag fik jeg en af dem på hjernen.
"Jeg kan ikke gå på vandet, men jeg kan så meget andet..."
Og du har fuldstændig ret. Jeg kan ikke gå på vandet. Jeg har prøvet tonsvis af gange, men uanset hvilken svømmehal jeg befinder mig i kan jeg ikke gøre det. Men ja, jeg kan så meget andet. Jeg kan plusse 1 med 2 og hoppe ned fra en stol - Måske endda et bord! Og sikkert meget mere.
Så du har fuldstændig ret.
Faktisk kan jeg ikke resten af sangen, men ja... jeg har først tænkt over det nu. Faktisk har jeg kun tænkt på dig da jeg så "Bamse og Kylling" og da du døde, men jeg vil bare sige tak for det meningsfulde citat.



















Jeg kan også være en rødhåret prinsesse...

7 ORD:

Kathrine sagde ...

Det er fordi det er klorvand der er i svømmehaller. Du skal bare gå på vandet et sted med meget salt saltvand. Så kan du også næsten klare det.

Friller sagde ...

rigtigt fin blog!
Kig forbi min :)
frillersworld.blogspot.com

The sagde ...

Det Døde Hav! :D

Taktak :)

Louise(: sagde ...

Jeg kan ikke gå på vandet, men jeg kan så meget andet..
Jeg kan føle mig glad, jeg kan føle mig fri..

Hørte hans sange lidt før han døde.

The sagde ...

Jeg kender dem selvfølgelig når jeg hører dem, men... Tja... Jeg vil aldrig høre ham frem for MCR eller Muse.xD

Homo Sapiens sagde ...

Han sang "What a Wonderful world" ret nejs - eller sådan ... som han nu synger.
Haha! Det er sådan cirka den eneste af hans sange, jeg kender - som jo bare er et cover... men - det er mest fra dén sang, jeg husker hans stemme.

The sagde ...

Fedt... :) Jeg kan rigtig godt lide den der med junglen... Men jeg ved ikke om det oprindeligt er ham der lavede den :O

Send en kommentar