2.08.2011

Tilbage!

Okay... Nu er jeg tilbage efter 3 dages udelukkende opgaveskrivning. Den bliver afleveret i dag... Jeg havde 3-4 uger til at skrive den, men jeg var jo i Egypten så det var ret svært. Derfor skre jeg om Egypten, selvom jeg startede med at skrive om Englang og jeg måtte ikke skifte emne! Jeg håber og beder til at min lærer ikke bare giver mig 03 på grund af det, for jeg har brugt sindssyg lang tid på den og haft det dårligt over at jeg ikke skrev, da jeg kiggede på pyramiderne og templerne i Egypten. Siger han at han ikke vil tage imod den slår jeg ham ihjel! Jeg er simpelthen så stresset. Jeg blev nødt til at berolige mig selv med lidt klassisk og jeg hører ellers aldrig rigtig klassisk (Medmindre min far hører det nede i stuen - Han er operasanger).


Det beroligede mig, men ikke nok, for nu ævler jeg løs til mine klassekammerater, så de bekymret sørger: "Er der sket noget med dig, Theresa?" Ja! Det er der! Jeg sov næsten ikke hele natten på grund af den storm, der hærger over Danmark og var ved at skralde mit tag væk - Eller det lød i hvert fald sådan.

0 ORD:

Send en kommentar