3.22.2011

Jeg kan godt lide Harry Potter...

Det er et stykke tid siden, men jeg har læst Harry Potter for anden gang. Det var ret fedt at læse den igen og mindes dengang jeg bare elskede Harry Potter. Det gør jeg egentlig stadig, men jeg havde nærmest glemt den.
Men jeg har tænkt mig at læse hele serien igen. Det er først nu jeg genlæser. Jeg har indtil videre genlæst to bøger. Jeg synes det er rigtig godt at genlæse, for det er aldrig rart at glemme bøger man før har kunne lide rigtig meget.

Jeg er stadig vildt glad for dette Harry Potter-univers. Det er så detaljeret og gennemtænkt. Og da jeg læste den var jeg ikke så gammel, så jeg koncentrerede mig ikke så meget om samtalerne. Men jeg fandt ud af at samtalerne er ret morsomme og at karaktererne alligevel er ret gennemtænkte.
Jeg vil snart få læst bind to. Jeg glæder mig faktisk til at få læst serien igen. Denne gang vil jeg måske ikke være såååå fanatisk, men... Få Harry Potter tilbage. For jeg hadede at have glemt den.

13 ORD:

Sidsel sagde ...

Jeg er meget enig med dig - i hvert fald i, at Harry Potter er virkelig god og gennemtænkt. Men jeg er mindre enig mht. personerne - for det var det der irriterede mig ved den; at Voldemort er så ond og Harry så god...

Kristina sagde ...

Harry Potter bøgerne har solgt flere eksemplarer end Biblen som VAR verdens bedst sælgende bog. Tænk lidt over det...xD

The sagde ...

Wow.... Jeg troede ellers ikke at den havde slået biblen.... :O Men jeg er glad for at det er den, der er så populær og ikke Twilight.... Selvom Twilight er temmelig populær.xD

Emilie sagde ...

Harry Potter ER DEN BEDSTE BOG ! :D
- Jeg har Rowlings autograf O: - SEJT . !

Sid sagde ...

I love HP aussi! xD
Du kunne også prøve at læse den på et andet sprog engang :) Nogle gange er det ligesom at læse det for første gang igen :O *Har lige bestilt HP 3 på fransk* :O xD

The sagde ...

Jeg har også hendes signatur :D

CT sagde ...

Harry Potter er bare en dejlig serie! Jeg læser selv rigtigt meget,
har læst harry potter serien 9 gange,
twilight sagaen 4 gange,
percy jackson 1 gang,
taya 2 gange,
dødens lærling serien 2 gange.

det er de bedste bøger jeg har læst...

min ynlings er helt klart harry potter serien

The sagde ...

Fedt :D Jeg aner ikke hvad min yndlingsserie er, men HP er i hvert fald langt oppe på listen! :D

Sid sagde ...

Jeg har også hendes signatur.. XD Og nu også Harry Potter 3 på fransk :O xD

The sagde ...

Ja du har! :D
Cool... Jeg har ikke læst en bog, der ikke var på dansk endnu... Mon ikke jeg skulle?xD

Sid sagde ...

Det synes jeg, du skal ;) Da jeg begyndte at læse engelske bøger (den første var vist Eragon), måtte jeg bruge min ordbog næsten hele tiden - nu bruger jeg den næsten aldrig :) Det er en fantastisk måde at blive bedre til andre sprog på :)

The sagde ...

Så må jeg vel finde en god, engelsk bog.xD Jeg overvejer at læse en bog af den forfatter, der har skrevet min yndlingsbog. ^^

Sid sagde ...

:D

Send en kommentar