4.04.2011

Bognyt


Jeg er ret glad, for nu er jeg endelig blevet færdig med en bog, der efter min mening, er ret tung. Sidsel kunne godt nok læse den på et par dage (kun fordi jeg var i England og fordi hun kedede sig uden mig), men hun er altså også crazy til at læse. Tigeren i Brønden, mine damer og herrer. Den er af min yndlingsforfatter, men desværre falder den altså til jorden ved siden af Nordstjernen . ~ Men jeg kan stadig godt lide den, og jeg kunne lide slutningen selvom Frederick... (don't cry)
Tigeren i Brønden var god, men den tog mig desværre næsten 2 uger at læse, og det er jeg ikke ultra stolt af. Især ikke når jeg har lavet en aftale med mig selv om at jeg skal læse en bog om ugen - I hvert fald. Men jeg tror faktisk at jeg vil glemme den regel. Eller i hvert fald ikke lade den ødelægge min læseglæde. Jeg skal jo nyde bogen.

~HAPPY~~HAPPY~

Jeg har altså været lidt (Lidt?! Helt ekstremt!) hyper i dag og... måske, måske ikke, kan det mærkes på mig når jeg skriver.

0 ORD:

Send en kommentar