4.02.2011

Gysernovelle

Nu er der gået temmelig meget skole i min blog, men skolen fylder meget af mine dage lige for øjeblikket. Jeg fik karakterer i torsdags. Jeg fik 12 for opgaven og 10 for fremlæggelsen og jeg er super glad for de karakterer!
Og ikke nok med det kom det som en chok for mig, da jeg fik at vide af min matematiklærer at jeg var den, der klarede årets matematiktest bedst! Jeg syntes ellers at det gik vildt dårligt, men... Sådan kan det gå!
I går fik vi så en månedsopgave for, hvor jeg skal skrive en gysernovelle. Jeg svingede mellem 3-4 handlinger og den jeg har valgt er her:


Den jeg skal skrive handler om en kærestepar (My og David - begge i tyverne), der er taget på et hotel. Det er regnvejr, og de skulle egentlig ud og se en masse ting, men det er aflyst pga. det forfærdelige vejr. Men de finder lidt underholdning, nemlig en masse dårlige gyserfilm på video. Og til sidst går der faktisk lidt sport i at se dem alle sammen. Da de har gjort det, finder de en tom videofilm (der også er en gyser), hvor bagsideteksten skræmmer dem rigtig meget. Hovedpersonerne i denne film hedder nemlig My Larsen og David Mikkelsen. De finder snart ud af at de gyserfilm de så ikke var helt almindelige og at de er hovedpersonenerne i den nye gyserfilm.

Meget af min inspiration kommer fra et spil jeg spillede i går, der hedder Hotel 626. Virkelig uhyggeligt. Man kan kun spille de fra 18:00 til 06:00...
Jeg vil spille det nu!

4 ORD:

Sidsel sagde ...

Håber at du sender mig den bagefter.

The sagde ...

Det gør jeg, hvis jeg synes om den selv.xD

Anonym sagde ...

Tillykke med 12- og 10 tallet, Te! :D

The sagde ...

Mange tak, Izzie :D <3

Send en kommentar