5.01.2011

Englændere






































Så sagde min klasse farvel til englænderne. Jeg har aldrig fået så mange gode venner på så kort tid. Jeg har aldrig haft sådan en oplevelsesrig uge. Det har været fantastisk at være sammen med dem og tale britisk. De var alle så søde. Vores Happy Dance blev brugt konstant, og jeg lærte nogle af dem dansk.
Jeg gik rundt på Strøjet med Morgan og Scott, spiste på McDonald's og spiste lækker is. Jeg har siddet i en bus i flere timer og leet. Det har været så sindssyg hyggeligt.
Jeg har været grinet sammen med Rosie og Alex... Og bare slappet af. De var simpelthen så søde!
Jeg er blevet stalket af Luke, der mumlede så man ikke kunne forstå, hvad han sagde.
Jeg er blevet krammet af Natalie, der gav verdens bedste kram!
Jeg har i det hele taget hygget mig vildt meget! Alle var så søde. Der var nogle jeg snakkede mere med end andre, men jeg var venner med alle, og jeg krammede alle. Mit største ønske lige nu er bare at rejse til England og se dem alle igen. Det har været en af de bedste uger i mit liv. Jeg fik en masse gode oplevelser, og jeg delte dem med nogle af de sødeste mennesker plus min søde klasse.

For dén da, hvor har det været sjovt!

0 ORD:

Send en kommentar