5.10.2011

Man For All Seasons - Twilight Dogs


Titel: Man For All Seasons
Kunstner: Twilight Dogs
Genre: Folk
Hjerter: ❤❤❤❤♡

Okay, engang sagde jeg, at al musik, der er lavet af danskere er noget møg, men der er altså sket rigtig meget siden! Denne sang er virkelig dejlig.
Jeg har kun hørt den få gange og da jeg hørte den første gang var jeg helt: "Hey! Den er jo god!"
Bandets navn er endnu et eksempel på, at ordet Twilight er blevet noget helt andet end det burde være. Det er ikke en bog. Det er tusmørke! Apropos deres navn: Det er et ret mærkeligt navn de har valgt. Tusmørkehunde?
Men bortset fra det er det en virkelig god folksang. Jeg synes det er en folksang, så hvis nogle siger, at det er noget andet så har I sikkert ret. Jeg synes bare det er meget folkagtigt. Et beroligende, hyggeligt nummer. Behageligt. Det er ikke sådan noget støj som man hører så meget af for tiden - Det er beroligende musik. Dejlig musik. Men den er ikke min yndlingssang, og jeg ved altså ikke om den nogensinde bliver det...

Jeg er ked af, at jeg ikke kunne give et ordentligt YouTube-link, men den eksisterer ikke.

0 ORD:

Send en kommentar