6.01.2011

Zebra - Beach House


Titel: Zebra
Kunstner: Beach House
Genre: Indie
Hjerter: ❤❤❤❤

En meget afslappende, rolig sang, der gør mig glad. Jeg kender ikke teksten, men jeg mumler stadig med på den altid. Den er så god at synge med på. Jeg synes den er så hyggelig og... Dejlig. Jeg kan rigtig godt lide den.
Sangeren Victoria Legrand har en virkelig dejlig alt, og det gør sangen (og bandet) meget bedre. Jeg ville ikke synes om at lytte på en skinger popsanger i den sang. Musikken i sangen er behagelig og det bliver sangeren altså også nødt til at være, hvis ikke de skal ødelægge sangen.
Men, hvor er den hyggelig. Lige til en dag, hvor man bare sidder og læser... Eller bare sidder på gulvet og kigger på loftet (hvilket jeg kan finde på)... Jeg elsker den!

2 ORD:

Idaho sagde ...

Ihaaaaa, jeg kan alligevel ret godt lide den dér sang! :D

The sagde ...

Den er også elskværdig (LOVELY)! <3

Send en kommentar