6.08.2011

Årh, hvor er det dejlig! Jeg er fuld af idéer!
Jeg tager det ene billede efter hinanden, sætter dem sammen, redigerer dem.
Jeg elsker virkelig at pusle med mine billeder og med denne blog.
Jeg er vildt glad.
Og forkølet...
Det blev ikke så godt, men jeg kunne lide at lave det. 

11 ORD:

Idaho sagde ...

Wooop, I like! ^^ Altså bortset fra det med at du er forkølet.. Det er bare nederen! -.-' Men hey! Så var der jo lige det der herre seje billede, jeg lige har forelsket mig i! Damn, det er flot! ;)

The sagde ...

Tak! :) Jeg hader virkelig at den forkølelse ikke vil forsvinde --'

Idaho sagde ...

Hvor længe har den satans ting plaget dig? '_'

The sagde ...

Siden starten af ferien --'

Idaho sagde ...

Det var sgu længe! -.-

The sagde ...

Meget :S

Idaho sagde ...

LOL! På den dårlige måde, altså!

Sidsel sagde ...

...Hvordan skal jeg nogensinde få taget et lige så godt billede? Det er virkelig flot, The. :) Og godt at du føler dig så inspireret! <3

The sagde ...

Jeg er virkelig glad for at du kan lide det! :) Jeg synes nemlig at det var virkelig sjovt at lave og tænke igennem, hvordan billedet skulle se ud. Jeg har brugt hele dagen i dag og aftenen på at overveje, hvordan det skulle blive. :)
Tak!

Sidsel sagde ...

Resultatet er også blevet derefter - super godt! :D

The sagde ...

Mange tak! :)

Send en kommentar