8.18.2011

Boggnaskerne

Jeg ville gerne have skrevet det her lige efter mens det stadig lå frisk i min hukommelse (og mens jeg måske var i et lidt bedre humør), men jeg har haft lidt for travlt med at falde til i min klasse. 
Men i weekenden var jeg i Viborg sammen med nogle rigtig søde boggnaskere. Jeg havde mødt alle undtagen en, og hun var ligeså sød i virkeligheden, som på skrift. 
Jeg savner dem nu. Jeg savner også dem fra Brønderslev, men det ville være at gå væk fra emnet at snakke om det nu. 
Men jeg var i Viborg sammen med nogle virkelig gode venner. Nogle jeg har noget til fælles med. Vi spillede spil om aftenen og læste bøger op for hinanden. Vi var oppe til sent om natten. Snakkede om alle mulige ting og fik grineflip, som vi måtte kvæle med vores puder for ikke at vække Fabrin eller Julie. 
Vi var til Store Bogdag, hvor jeg købte 13 bøger. Jeg spiste en masse gratis popkorn og drak 3-4 flasker danskvand. 
Det var ligesom sidste år. Vi kendte bare hinanden bedre og den akavede stilhed var ikke den samme.

Jeg blev færdig med den bog dagen efter. Den var faktisk rigtig god og godt lavet. 

Kristina.

Julie mens vi sidder i et tog.

Sidsel er glad, hun laver bare sjov. Der er Julie og Kristina også. 

Mig og Sidsel.

3 ORD:

Rachel F sagde ...

Jeg er helt vild med din blog!
Jeg følger dig nu.
Håber du vil gøre det samme! :-)

www.sommerfuglestov.blogspot.com

Louise sagde ...

Jeg var også til Store Bogdag, og jeg så da også nogle med Boggnasker trøjer på. :) Jeg har været inde på hjemmesiden nogle gange, men problemet er stadig, at jeg ikke kan finde på et brugernavn.

Jeg kan rigtig godt lide din blog. :)

The sagde ...

Tusind tak til jer begge! :)
Ih, hvor fint, at du har set os, Louise!

Send en kommentar