8.14.2011

Nyt album



I går købte jeg dette dejlige album for 5 kroner. Det var kasseret på et bibliotek, hvilket virkede meget forkert.
Albummet er hyggeligt. Nogle af sangene vækker minder. Blandt andet den sang jeg valgte. Den minder mig om de første måneder efter sommerferien sidste år. På den dag jeg sad sammen med Sidsel hjemme hos hende og valgte nogle tilfældige sange fra nogle forskellige kunstnere.
Blandt andet den sang jeg har valgt.
Jeg har allerede hørt albummet to gange, mens jeg gjorde mit værelse pænt, og jeg holder meget af hver eneste sang.

4 ORD:

Sidsel sagde ...

Åh, det lyder fantastisk. Jeg glæder mig meget til at lytte mit eget igennem. Kashmir! <3

The sagde ...

Kashmir er virkelig gode og stemningsfulde. :)

Rita sagde ...

Dét album er et af mine yndlings. Det er sprækfyldt med minder.

The sagde ...

Det håber jeg også, det kommer til at blive med mig. :)

Send en kommentar