9.20.2011

Jeg vil...

Jeg vil købe tusindvis af sange på iTunes. Jeg vil kunne tegne alle mine rollespilsfigurer. Jeg vil kunne skrive den nye Harry Potter. Jeg vil købe alle de bøger jeg vil læse. Jeg vil fylde alle mine notesbøger og købe en masse nye fra Pip-studio. Jeg vil læse hundrede bøger på et år. Jeg vil fylde hele min væg ud med tegninger jeg har tegnet. Jeg vil aldrig glemme mine lykkelige minder. Jeg vil gå i tøj, der ikke er ved at blive slidt helt ned. Jeg vil spille rollespil igen. Jeg vil blive vildt god til badminton. Jeg vil blive rig. Jeg vil altid have noget at læse. Jeg vil se alle de folk jeg kan lide igen. Jeg vil have, at mine fiktive personer er levende. Jeg vil være bedre til at binde bøger ind. Jeg vil være mere poetisk. Jeg vil blive god til at spille klaver. Jeg vil have en million CD'er. Jeg vil gå i punkertøj igen. Jeg vil høre radio dagen lang. Jeg vil blive fri for lektier. Jeg vil have uendelig meget fritid. Jeg vil lære at læse på engelsk. Jeg vil skrive sære noveller. Jeg vil møde Jesus. Jeg vil høre musik til jeg dør. Jeg vil gå i regnen med en person jeg holder af. Jeg vil snakke uden at nogen skal fortælle, at jeg er et snakkehoved. Jeg vil se The Hunger Games. Jeg vil have endnu en bog i Det Døde Land. Jeg vil have at Tao overlevede. Jeg vil røre en sommerfugl. Jeg vil lære at flyve. Jeg vil løbe hurtigt som en vind. Jeg vil være mindre end jeg er. Jeg vil ud af den boks folk har det med at sætte mig i. Jeg vil spole tiden tilbage til de tider jeg savner. Jeg vil blive husket. Jeg vil rejse jorden rundt. Jeg vil have mig et job i en boghandler eller på et bibliotek. Jeg vil prøve at være oppe hele natten. 
... 

Der er så meget jeg vil. Men jeg kan ikke det hele.

2 ORD:

Sofie sagde ...

Det med at være poetisk gik ret så godt i det her indlæg, wauw. Du har fanget vigtige tanker og fået dem ned på papir. Smukt!

The sagde ...

Tusind tak :)

Send en kommentar