10.12.2011

Spørgsmål til jer.

Åh, lige for tiden ved jeg ikke, hvad jeg skal skrive, så nu vil jeg have at I skal skrive.
Jeg lover, at jeg får lidt inspiration inden længe, for jeg skal være sammen med en masse skønne mennesker.
Og jeg skal også til England, hvilket jeg glæder mig meget til!


Hvad er jeres største ønske lige nu?
Og hvad skal I i efterårsferien?

7 ORD:

Kristina sagde ...

Mit største ønske lige nu er aldeles privat.

I efterårsferien skal jeg se min veninde som stak af på efterskole, jeg skal til århus, og forhåbentlig få styr på mig selv og sove ud. Sove virkelig meget ud. Sådan, virkelig...mhh..sove <3

Mathilde sagde ...

Har så mange ønsker, så jeg ved det faktisk ikke.

Jeg skal vist bare hygge lidt derhjemme :)

The sagde ...

Tak for kommentarerne :) Det lyder rigtig hyggeligt, begge to :)

Sidsel sagde ...

Mit højeste ønske... Har jeg sådan et? Det ved jeg ikke... Jeg har flere, men ikke et der overskygger de andre... Som Tulle.

Ellers skal jeg møde Therese, dig og Rithma... Til København... Ellers ikke noget.

The sagde ...

Tak for kommentaren :) Glæder mig til at se jer begge!

Michelle Cramer sagde ...

Mit største ønske er helt klart at få styr på mit liv og få en rigtig fed gymnasietid !

I efterårsferien skal jeg i sommerhus med min familie. Uden internet, dvs. masser af tid til at spille guitar, fotografere, læse bøger.. (og lave lektier)
Når jeg kommer hjem igen skal jeg ses med en veninde, og så skal jeg også liiige til Veto koncert sammen med nogle dejlige folk fra gym.. :-D og så har jeg måske en kage-date med en god ven!

Fedt at du inddrager dine læsere ! elsker din blog :)

The sagde ...

Tusind tak! Det lyder virkelig som om du får det hyggeligt! Ønsker dig en god ferie! :)
Og held og lykke med dit ønske også! ;)

Send en kommentar