12.26.2011

Jul

Julemåneden.
Den har gjort mig ret glad.
Den har været ret dejlig.

Jeg spillede teater det meste af måneden. Der mødte jeg mennesker jeg godt havde set før på skolen, men nu fik jeg rigtig lært dem at kende. Jeg har opdaget ting jeg savnede, men som hele tiden har været lige ved siden af mig. Det er sådan noget, der gør mig lykkelig.
Jeg har også fået ting og købt ting jeg har ønsket mig og ikke ønsket mig, men er blevet mindst lige så glade for.
Det øjeblik jeg så denne her på nettet, besluttede jeg, at den måtte jeg bare have. Jeg fik den. 

Jeg er så taknemmelig for den her. Jeg har virkelig brugt den meget siden jeg fik den for to dage siden.

Den øverste skal desværre byttes, fordi jeg allerede havde den, men jeg glæder mig til at få læst den nederste. 

Jeg er helt tosset med de her puder!

Den købte jeg selv her i julemåneden, og jeg elsker den bare!

Det her var en advendtsgave. Jeg er simpelthen så glad for den. Er den ikke flot?

Jeg fik de her af min søde søster. Jeg fik også nogle andre øreringe af hende, men dem har jeg på nu. 

Jeg er vildt glad for min makeup jeg fik af min faster og onkel. Det er virkelig godt!

Hvad har I så fået?

0 ORD:

Send en kommentar