1.19.2012

Så mange tanker samlet i en blog



Jeg fik også lige kigget på nogle indlæg fra da jeg var ny som blogger og bloggede 43 blogindlæg om måneden. Det får jeg desværre ikke gjort så meget for tiden, da jeg laver så meget andet, men jeg synes da altid det er sjovt at skrive noget herinde, når jeg endelig har noget at skrive.

Det er også bare dejligt at læse, hvad man tænkte på dengang. Jeg tænkte på min dejlige Egypten-tur, på at læse en bog om ugen, hvilket desværre ikke kunne lade sig gøre på langt sigt. Jeg tænkte meget på rollespil (hvilket jeg stadig gør). Jeg tænkte på at være punker. Jeg tænkte på at tage billeder. Jeg tænkte på Eternal Sunshine of the Spotless mind (den film skal i seriøst se!). Jeg tænkte på My Chemical Romance.


Jeg tænkte på min dejlige, gamle mobil, Eliot, der var sort og dejlig og flot og Sony Ericson-agtig. Savner Eliot. Jeg tænkte på at det snart burde blive sommer igen. Jeg tænkte på en tumblr-blog jeg stalkede med flotte billeder og sjove billeder. Jeg tænkte på min fødselsdag med lyserøde cup-cakes.



Nu tænker jeg på helt andre ting.
Men jeg glemmer aldrig de ting jeg tænkte på dengang.

0 ORD:

Send en kommentar