6.04.2012

Hej igen

Hej alle sammen. Det er snart virkelig lang tid siden jeg har blogget, og det er der vel ret mange grunde til. Blandt andet har jeg en tumblr jeg bruger som en slags blog i stedet og så har jeg bare ikke rigtig følt jeg har haft noget at skrive om.
Men nu skriver jeg lige her igen.
Jeg vil skrive til jer at jeg lige har læst Looking For Alaska på min kindle. En rigtig dejlig bog om Miles der kommer på college. Kort fortalt. Det gode ved den er at den er så dejlig filosofisk og den får virkelig en til at grine, græde og tænke længe over tingene. Den må I love mig at læse inden I dør, for den er virkelig god.
Jeg er nu igang med Ekstremt Højt og Utrolig Tæt På. Fatter ikke jeg ikke har læst den noget før, men jeg var vel bare skeptisk. Nu læser jeg den, og jeg elsker den. Har lavet små streger under de steder jeg godt kan lide.
Jeg hører meget Mumford and Sons for tiden. Jeg vil rigtig gerne se Stormfulde Højder i biografen.
Og lige nu vil jeg også rigtig gerne se Ekstremt Højt, men jeg ved ikke engang om den er kommet på DVD.
Jeg har været til mit andet barometer-event.
Bedst af alt er jeg kommet på forfatterskolen igen, og det er stadig ved at gå op for mig. Jeg smiler stort hver gang ved tanken om hvilket eventyr der venter mig når den uge kommer, hvor jeg skal helt op til Nordjylland.

0 ORD:

Send en kommentar