12.23.2010

4 svar på spørgsmål der ikke har noget med mig at gøre... Og dog

Okay... Jeg sidder nu med en bog fuld af spørgsmål, hvor jeg bare slår op på en tilfældig side...

- Hvilken morder terroriserede London i 1888?
Uh! Uhuhuhuh! Det ved jeg! Det gjorde Jack The Ripper. Den berygtede morder, der aldrig blev fundet. Jeg er lidt skræmt af mig selv, men han virkede genial i mine øjne. Og total klam. Jeg har skrev for mange makabre historier og læst for mange af dem. Tja... Jeg blev ret fascineret af at høre om ham i London med en guide og det hele. Jeg har fået et billede af ham i mit hoved og han er bestemt ikke grim.

- Hvilken amerikansk forfatter skrev om "Cujo", "Ondskabens Hotel" og "Dyrekirkegården"?
I know that! Stephen King! Har tænkt mig at få læst en af hans bøger bare for at prøve. Alle siger at de er så uhyggelige og ja... Jeg kan ikke se hvordan en bog kan være direkte uhyggelig. Jeg vil prøve...!

- Hvem malede "Mona Lisa"?
*Række hånden i vejret* Leonardo Da Vinci! Han var meget speciel. Jeg overvejer lidt at skrive om ham til min næste projektopgave... Hvis jeg ikke skriver om noget andet. Han opfandt næsten så mange ting at uanset hvad man rører ved, har han haft en finger med i spillet. Det lyder fuldstændig utroligt!

- Hvilken by er kendt for en kolossal statue af Jesus?
Uh det ved jeg! Det er da Rio de Janeiro i Brasilien! Jeg gad virkelig godt at få set den inden jeg dør. Ligesom der er så meget andet jeg vil se...

2 ORD:

Homo Sapiens sagde ...

Giv mig lidt af din paratviden, mand!

The sagde ...

Lol.xD

Send en kommentar