12.19.2010

Top 10 - Bands og sangere

Nu kan jeg meddele at jeg lige er blevet færdig med min novelle "Meningsløst Bankeri". Den er meningsløs og mærkelig. Jeg er så glad for at den blev færdig!

Nu vil jeg skrive lidt om min musiksmag. Jeg vil lave en top 10 med de bands/sangere jeg bedst kan lide... Det bliver ret svært, men jeg skal prøve. Rækkefølgen er heller ikke så vigtig...
Du får den her:

1) MCR
2) MUSE
3) Emilie Autumn
4) The Cure
5) Paramore
6) The Beatles
7) Coldplay
8) Green Day
9) Lady Gaga
10) Dúné

Alle de her bands kan jeg lide flere sange fra. Elsker at lytte til... De er dejlige...

4 ORD:

Sidsel sagde ...

Uha, hvad handler din novelle om?

The sagde ...

Det kan du se under "mig og noveller". Kan ikke lige huske om det er 1 eller 2.xD

Sidsel sagde ...

Hvor er mig og noveller? D:

The sagde ...

Her: http://sweetlikewords.blogspot.com/2010/12/mig-og-noveller-2.html

Send en kommentar