12.28.2010

Kort om Monique


Monique er en karakter jeg har i rollespillet Vath. Har ikke haft hende særlig længe, men jeg synes allerede at hun er blevet virkelig god. Har aldrig lavet en type som hende og har heller aldrig mødt en... Tror jeg.
Jeg synes hun minder om en kat og det var noget, der gik op for mig da jeg var hjemme hos Sidsel. Jeg sad og aede hendes kat, da det pludselig gik op for mig at hun var ligesom en kat. Hun elsker at blive aet og hvis hun kunne ville hun sikkert spinde når hun havde det rart. Hun taler sjældent særlig meget og stiller aldrig spørgsmål. Spørgsmålet "hvorfor" kommer aldrig forbi hendes læber og spørgsmålet har aldrig faldet hende ind. Begynder en at hade hende hader hun også ham. Elsker han hende pludselig gør hun det samme. Hun er god til at få folk til at gøre hvad hun ønsker og ingen ved egentlig hvordan hun gør. Hun elsker at gå på vægge, lofte og tage. Hun er temmelig lunefuld og man kan sjældent finde ud af hende. Hun er ikke sukkersød. Når det gælder folk hun elsker kan hun godt undvære dem, hvis de kan undvære hende. Hun kræver dog at personen giver hende frihed og ikke holder hende i snor. Vil denne person hun elsker lige pludselig ikke have hende mere er hun ikke fuldstændig afhængig af denne. Hun går fra personen kold som is, hvis den anden gør det samme. Når det gælder den slags, har hun ikke flere følelser end den anden. Der er meget få hun stoler nok på til at fortælle hendes dybeste hemmeligheder. Faktisk kun en nu hvor hele hendes familie er død.
Hun elsker at kigge folk i øjnene i lang tid. Selvom den anden måske synes det er ubehageligt.

0 ORD:

Send en kommentar