12.29.2010

Top 10 - Rollespilskarakterer (Nu med farver)

Listen har ikke ændret sig siden, men jeg synes det var på sin plads at give dem nogle søde små farver. Nuttede farver...
Jeg vil også lidt skrive kort hvorfor jeg kan lide dem.

1) Moris Anne Neniry
Farve: "Den her... Sjove farve!"
Mød hende på twitter: http://twitter.com/#!/MorisAnne
Jeg tror jeg kan lide hende fordi hun altid er glad og fordi hun er gennemtænkt. Jeg kan altid finde ud af hvad hun ville gøre i den og den situation. Hun er ikke kedelig. Slet, slet ikke...
2) Tito Sean Valentine
Farve: "Mørkegrå... Nydelig farve."
Han er bare aldrig kedelig. Han er faktisk ikke så ringe endda... Han er godt nok lidt for vild med kvinder, men... Det er alle mænd (Dog ikke såååååå meget). Han er kendt blandt kvinderne. Han er nok far ret mange steder rundt i Europa. Kan du se hvor jeg vil hen med det her? Jep. Han er en casanova. Men han er også en dejlig charmør, der ikke altid kan skjule sine følelser. Han er sød.
3) Gabriel Charsty (Han burde få et mellemnavn... Jacob?)
Farve: "En grønlig..."
Tja... Jeg synes bare han er umådelig cute. Måden han ser op til Mark. Han ville aldrig vise hvor meget han egentlig holder af ham. Mark er som en storebror for ham... Han vil aldrig vise sig som et pattebarn. Han tænker meget på at være manddig og hans højde hjælper ikke på det... Desværre. Han er bare sød. Punktum.
4) Monique Giselle Celesté Manon
Farve: "Sort..."
Monique er også bare så cute. Hun er så... katteagtig. Og hendes forhold til Ramen er også bare så sødt.
5) Mirjam (Hun har ikke noget efternavn. Hun burde få sig et!)
Farve: "Lilla. Men... Plejer den ikke at være mere...?"
En gang var hun bare number one over det hele. Men... Nu er jeg lidt træt af hende. Synes bare ikke at hun skal helt ned, for hun betyder stadig noget for mig.
6) Jim Taylor
Farve: "Denne herlige grønne farve? Gerne!"
Jim minder mig om en af de bedste karakterer jeg nogensinde har læst om i en bog. Frederick Garland. Han er faktisk opkaldt efter en der er i den bog. Jim er så skøn! Hans sprog er dejligt, hans personlighed er dejlig!
7) Prins Charming
Farve: "Lyseblå? Jeg troede ellers kun der var noget der hed lyserød..."
Prins er ikke særlig klog og det er sødt. Jeg er sikker på at han ville kunne gå igennem alverdens farer uden at der skete ham en pind. Han er bare så sød!
8) Angelica Lénore
Farve: "Lyserød. Det er også min yndlingsfarve."
Angelica er bare sin egen. Jeg kan egentlig ikke sige hvorfor jeg kan lide hende.
9) Marian Grint.
Farve: "Sød farve..."
Marian er den generte type. Hun snakker ikke så meget og er lidt nærtagende.
10) Silena
Farve: "Er sort optaget?! No!"
Vil rigtig gerne vise omverdenen at hun altså er meget bedre uden Aksel! Kunne bare ikke se det da jeg spillede med hende! Jeg vil bevise at hun var god før! D: (Anden smiley i hele bloggen!!!)

0 ORD:

Send en kommentar