12.30.2010

Mirjam - Comeback

Miiiiiirjaaaaaaam!
... Hvad?
Kom nu frem. Lav et comeback. Jeg savner dig...
Jamen der er altså rart hernede. Du er den eneste der savner mig, så det gør ingen forskel. *Rolig-nu-alt-er-okay-stemme*
Der er da nogle der savner dig! Ej kom nu eller jeg henter dig selv.
... Hvem skulle det være?
Din hund Børge. Kom nu, kardemomme!
Hvorfor kalder du mig kardemomme? *Skræmt*
Fordi du skal lave et comeback i min hjerne og krydre den med kardemomme.
*Mere skræmt* .... D-di-di-din hjerne? Med kardemomme. Hvad snakker du om? *Krympe længere ned i kassen*
*Sukke* Glem det... Jeg har hovedpine.
Nårh ja! Det forklarer alt... *Sarkastisk* *Skræmt*
Kom nu, kære... Ismaskine.
Man får mere hovedpine af is...
Du siger noget...
Kan jeg ikke bare vente med det comeback?
Men jeg savner dig jo, menneske!
Så... Æd en jordbærkage og drik dine sorger ud i rød sodavand.
En eller anden! Hjælp mig!

3 ORD:

Sidsel sagde ...

Martin savner hende også...

The sagde ...

Hvor' hun glemsom! :(

Sidsel sagde ...

JA!!! :(

Send en kommentar