12.30.2010

Gabriel - Kylling (Noj!)

Kæberasler?
*Ingen reaktion*
Riel? *Flamelike*
*Ingen raktion*
Gabriel Jacob Charsy?
Theresa ... Hvad er dit efternavn egentlig?
Ehm... Det har jeg glemt! Hvad med et slag kæberasler?!
Glem det. Jeg slår ikke medmindre... *afbrudt af et blidt bank i armen* Av...?
Kom an, kylling! *kung fu position* *Sige mærkeligt lyde*
*Prikke blidt til*
*Vælte omkuld* Det var unfair! Du... du... du er også meget ældre end mig og... *afbrudt*
Og en dreng.
Jaaaaaaaaaaaaa! *Fladmast af frustration over at tabe*
Du lærer nok en dag at blive en god ...
Kriger? Ninja? Kung fu-mester?
Njaaaaej... Nærmere....
Profet? *Se hans tvivlende utryk* ... GUD?!
Du lærer nok en dag at blive en god husholderske. *Smile venligt*
*Fladmast af skuffelse* *Ligne en grim smiley fra msn*
*Klappe venligt på ryggen*
Tavs...

4 ORD:

Sidsel sagde ...

Genialt.

The sagde ...

Lol.xD

Homo Sapiens sagde ...

"*ligne en grim smiley fra MSN*"
... jeg... har tårer i øjnene af grin. Stakkels Gabriel. XDXD

The sagde ...

HAHA!!!xD Jeg troede ikke at der var nogle, der ville grine af den.xD

Send en kommentar