12.22.2010

Muse og bogproblemer

Puha! Jeg får ikke læst særlig meget i øjeblikket. Har ikke læst en bog færdig, men er i stedet gået i gang med en masse jeg har lagt på hylden igen. Fokus. Det er jeg ikke så god til når der er en masse andre ting der sker end læsning. Men nu... Nu må jeg altså holde mig til Skyggens Lærling og ingen andre! Det kan simpelthen ikke være rigtigt at jeg læser 3-4 bøger på en gang! Så tager det jo endnu længere tid at læse en bog færdig. Jeg bliver nødt til at fokusere...

Nu er jeg begyndt at høre mere Muse igen! Muse er så dejlige og... Deres musik er så spacy. Det kan jeg godt lide. "Sing For Absolution" er rigtig god! Men musikvideoen er virkelig mærkelig... Jeg vil aldrig nogensinde forlade sådan et godt band. Jeg vil høre det mere eller mindre, men jeg vil aldrig glemme det eller holde helt op med at lytte til det. Godt nok hører jeg også vildt meget MCR, men jeg tror altså at jeg begynder at høre Muse mere end dem... Måske er det også fordi jeg begynder at høre nogle af Muses gamle sange. De har jo skrevet overdrevet mange. MCR holdte jo en laaaaaaaang pause på 4 år (Den føles langt for MCR-fans), hvor de ikke lavede noget som helst. Så kunne man bare sidde og lære alle deres gamle sange udenad uden der blev lavet noget nyt. Så bliver man lidt trætte af dem...
Muse lærte jeg at kende, da de lige havde lavet deres nye album "The Resistance", som i iøvrigt er vildt godt! Jeg kan rigtig også rigtig godt lide deres album "Showbiz", hvor der er en rigtig god sang, der hedder "Sunburn". Musikvideoen er genial. Det er videoen til "Undisclosed Desires" og "Uprising" også!

Det var lige nogle tanker jeg ville skrive ned...

0 ORD:

Send en kommentar