12.18.2010

Top 10 - rollespilskarakterer 2#

Okay...
Der er sket rigtig meget siden sidst jeg skrev min top ti selvom det end ikke er en måned siden... Eller er det? Det kan det da umuligt... Whatever! Måske skulle jeg lave en vær uge som i "Boogie"... Her står den så fint:

1) Moris Anne Neniry (Stadig!)
2) Tito Sean Valentine (Solidt på sin 2. plads...)
3) Gabriel Charsty (Der bliver han vel lidt tid endnu...?)
4) Monique Giselle Celesté Manon (Sidste gang: 7. pladsen)
5) Mirjam (Sidste gang: 4. pladsen)
6) Jim Taylor (Sidste gang: 5. pladsen)
7) Prins Charming (Sidste gang: 6. pladsen)
8) Angelica Lénore (Ny!)
9) Marian Grint ( Ny!)
10) Silena (Sidste gang: 8. pladsen)

Jeg har lige fundet ud af at det var for 10 dage siden... Så det var ikke en måned siden...
Det fede her er at jeg kan lide dem alle! Undtagen den sidste...

0 ORD:

Send en kommentar