12.30.2010

Tito - Tabt bag en vogn

*Kabung!* Av...?
Nå hva'? Du er rigtig tabt bag en vogn. *Charmerende smil*
*Snøft* Neeeeeeeej...
Bare rolig. Det sker for selv den bedste. *Fastfrosset smil*
Jeg er ikke bare den bedste. Jeg er de bedstes mester! *Rætte ryggen* *Ligne supermand*
*Ryge en lille smøg* Jaja...
Seriøst!
Hvad er dit navn frøken?
Det er ikke Niels...
Nej... Den havde jeg nu regnet ud. Sig nu hvad du hedder og ikke hvad du ikke hedder. *Smil*
... Jeg må ikke tale med fremmede...
Jeg er skam ikke fremmed. Alle i Europa kender mig. Tito Valentine! Siger det dig slet ikke noget?
... Jo.
Nå..? Fortæl nu dit navn og jeg lader dig være.
*Sukke opgivende* Okay... Jeg hedder Theresa.
*Chokeret i sit indre* *Skjule det* Så... Det er dig der har opfundet mig? Du er forfatteren?
*Nikke* Ja! *Supermand*
Jamen så hej.

0 ORD:

Send en kommentar