1.09.2011

Top 10 - Musikvideoer

Mine favoritmusikvideoer er meget nye og det er mest fordi jeg først begynde at tjekke musikvideoer ud sidste år. De er nok ikke i rækkefølge og mange af videoerne er pop. Kan godt lide pop, men her skal I ikke tænke at det er valgt ud fra sangen, men ud fra musikvideoen.

1) Telephone - Lady Gaga (Feat. Beyoncé)
Synes det er en fed musikvideo. Den er virkelig tosset, fuld af farver og meget gennemtænkt. Synes den er sjov at se.
2) Firework - Katy Perry
Denne musikvideo er bare så meningsfuld og god. Den er ikke som Katy Perrys andre musikvideoer, der godt kan virke for sukkersøde og fjollede. Denne musikvideo kan være meget rørende for en person, der vel at mærke har følelser.
3) Nanana - MCR
Den er også bare vildt gennemtænkt. Elsker måden den er lavet på og måden de to musikvideoer (Der er både en lyrics og en alm.) arbejder sammen. Man genkender ting fra dem begge. Elsker begge musikvideoer. De er også meget farverige i modsætning til alle de andre musikvideoer MCR har lavet.
4) Sunburn - MUSE
Den er også bare vildt godt lavet. Gennemtænkt. Med bandet der spiller i alle spejle. Elsker den.
5) Clap Your Hands - Sia
Kender slet ikke hende, der har skrevet sangen. Kan bare rigtig godt lide musikvideoen. Den er virkelig nuttet og barnlig. På en eller anden måde farverig og sød med sangeren der klæder sig ud som dukker.
6) Ignorance - Paramore
Denne musikvideo kan jeg ikke helt forstå, men den er fed.
7) Rude Boy - Rihanna
Den er dejlig farverig og cool. Godt nok er den lidt overdrevet med korte nederdele og bare maver, men jeg kan godt lide at den er fuld af farver.
8) Lullaby - The Cure
Kan godt lide denne videos uhygge. Den er fed. Den er klam og ret mærkelig, men jeg kan godt lide den.
9) Helena - MCR
Der er deres deprimerende musik og musikvideoer. Men jeg kan godt lide det. Tingene var meget mere geniale der. Også denne video med følelserne i. Den er dyb. Jeg kan godt lide dybe ting. Den er sort, men det kan jeg lide. Hvis den var farverig ville jeg ikke kunne lide den her. Er iøvrigt ret misundelige på MCR's evne til at headbange.
10) Funhouse - Pink
Den er fed. Total meningsløs efter min mening, men god. Kan godt lide den.

0 ORD:

Send en kommentar