1.12.2011

Bognyt

Nu blev jeg endelig færdig med "Kadaverdoktoren" og jeg må sige at den er god. Du kan læse hvad jeg synes om den her, for min mening har ikke ændret sig så meget siden selvom jeg ikke var færdig, da jeg skrev det.
Nu er jeg begyndt på "Djævlens Lærling" og den er god. Første gang jeg begyndte på den kunne jeg ikke så godt lide den, fordi jeg synes det tydede på at være en meget deprimerende bog ifølge mig. Men nu kan jeg godt mærke at min musik- og læsesmag har ændret sig meget siden. Ligesom min skrivestil har ændret sig. Jeg kan godt lide den slags og jeg kan især godt lide "Djævlens Lærling", der faktisk ikke er så deprimerende, som jeg troede. Den er faktisk ret sjov.

2 ORD:

Homo Sapiens sagde ...

Den ER nemlig sjov - deprimerende er et helt forkert ord at bruge om KBA's bøger.

The sagde ...

Ja... Det ser jeg så nu.xD

Send en kommentar