2.16.2011

Blogchallenge 14

Vis og fortæl om dit skrivebord. Hvad siger det om dig?

Okay... Det er mit skrivebord.
Mobilen på bordet fortæller at jeg er en sms'er. Jeg sms'er med Sidsel for det meste. Hygge, hygge.
Bogen fortæller at jeg er en boggnasker. Jeg elsker bøger og jeg kan rigtig godt lide Kenneth, der har skrevet den dér. Har faktisk fået bind 1 (Djævelens Lærling) signeret af ham.
CD'erne i venstre "hjørne" fortæller at jeg elsker musik. De CD'er, der er i det lille rum er:


-Green Day - 21st Century Breakdown (Har jeg kunne lide engang, men jeg hører dem næsten aldrig)
-Lady Gaga - The Fame (Jeg kan godt lide at høre hendes sange, men der er så meget andet jeg hellere vil høre)
-Jeff Buckley - Grace (Der er kun én sang jeg har hørt på det album, men jeg fik det for 5 kroner)
-100 80'er hits (Der er nogle jeg kan lide)
-Lady Gaga - The Fame Monster (Hendes sange er gode, men det er sjældent jeg hører dem)
-Paramore - Brand New Eyes (Jeg elsker dem... De vækker minder)
-My Chemical Romance - Three Cheers For Sweet Revenge (Hører dem rigtig meget)
-Muse - The Resistance (Jeg holder meget af Muse)
-Best of 2009 (Den kan jeg ikke lide at høre overhovedet, men det kunne jeg da jeg fik den)

Stearinlysene fortæller at jeg er glad for hygge og stearinlys. Jeg elsker at tænde et stearinlys og kun have det tændt. Det er så hyggeligt!
Filmene der står længere til højre fortæller at jeg elsker at se film. Filmene er:
-Narnia og Prins Caspian (Synes det er en god film - Har aldrig læst bogen)
-Broder Sol og søster Måne (Den handler om Frans af Assissi - Ham var jeg ret interesseret i engang)
- National Treasure 1+2 (Der var en gang, hvor jeg ville være arkæolog. Disse to film var dem der fik mig til at ville være det. Jeg elskede de film!)
- Det Gyldne Kompas (Jeg synes det er en meget god film og den er meget godt lavet. Jeg er vildt glad for bogen også)
- Best of Friends - Sæson 1 og 4 (Jeg har engang været vildt glad for Friends, men nu er der så meget andet jeg hellere ville se)

Smykkeskrindet fortæller... At jeg går med smykker. Det er først noget jeg rigtig er begyndt på nu, for før gjorde jeg det næsten aldrig.
Højtalerne ved siden af fortæller også at jeg hører meget musik.
Penalhuset lidt højere oppe fortæller at jeg tit skriver ting i hånden og at jeg tegner lidt. Men mest på bordet, hvilket man også kan se (Det er det røde på bordet).
Nedeunder er der en notesbog, det er lidt svært at de, men den er der. Den fortæller at jeg skriver meget i notesbøger. Jeg har ... virkelig mange notesbøger og jeg har skrevet en del i hver af dem. Hver notesbog har en kategori, som jeg bøger at holde den i, men noglegange må jeg bare få skrevet noget ned (For det meste når jeg rejser) og hvis jeg kun har den der er til boglister, så... ups...
Ovenover den på min lampe er der et "skilt" hvor der står "Hell bunny" hvilket er et punkermærke. Jeg kan ret godt lide at gå i punkertøj og blande det med normalt tøj fra H&M jeg går tit i sådan noget blandet tøj. Jeg har f.eks. nitter og en halskæde, som min lillesøster har lavet (Det vil sige en masse tilfældige perler - Mange af dem er lyserøde).
Hængende på lampen, har jeg også to hårband. Et med nitter og et med kranier. Det ene er knækket...
Jeg har også blogge i de små rum, og de fortæller at jeg skriver meget på blogge. Jeg skriver altid mærkelige ting, der lige skal skrives ned. Hvis jeg nu hører radio og jeg skal huske kunstneren på sangen eller noget... Blogge kan altid bruges.
Og så den der dukke... Jeg ved ikke lige hvad man kalder den, men den fortæller at jeg har kæmpet et stykke tid med at tegne kroppe.

Det var vist det.

0 ORD:

Send en kommentar