2.14.2011

Ro

Jeg føler mig forandret på et øjeblik. Eller på en uge. Jeg begynder at holde af ting, som er langt fra hvad jeg ellers plejer at holde af. Men jeg forlader aldrig mit gamle jeg. Jeg føler at jeg er begge dele. Jeg er Theresa uanset hvad jeg kan lide at høre eller gå i. Jeg er ligeglad med hvad andre tænker uanset hvad og jeg vil altid være hende Theresa, der elsker musik, bøger og at skrive.
Men nu føler jeg mig mere rolig i mit sind end jeg nogensinde har gjort, selvom jeg også følte mig rolig før.

-Det Elektriske Barometer
-Agnes Obel
-Arcade Fire
-Lykke Li
-Fallulah
-PJ Harvey
-James Blake
-Blogge
-Boggnasker
-Mine venner
-My Chemical Romance
-Mit værelse
-Hygge
-CD'er
-Gode film (Drama, komedier, kærlighed...)
-Pastelfarver
-Indie
-Alternative
-Punk
-Rock
-Smykker
-Ro
-Larm - Behøver jeg at forklare?
-Bøger
-Og så meget andet

0 ORD:

Send en kommentar