3.30.2011

Fremlæggelse!



Jeg har endelig fremlagt min opgave. Det gjorde jeg i mandags. Det gik godt selvom musikken ikke virkede. Men i det mindste virkede noget af musikken. Witch House-musikken. Mange folk gav mig gode spørgsmål, og jeg kunne svare på den alle, hvilket jeg var ret glad for. Det viser jo at jeg har styr på emnet. Der var en, der spurgte om der var nogle danske Witch House-bands. Det var der. Der var Grill Grill og dem fortalte jeg også lige lidt om. Der var nogle der spurgte om der var nogle nutidige Rock'n'Roll-bands. Det var der, men de er ikke særlig populære. Der var nogle, som spurgte om jeg synes Witch House havde noget med rock at gøre. Egentlig ikke, men man kan snart ikke definere rock mere - Det er så stort og der er så mange undergenre.

Men min stemme og mine hænder rystede ikke. Jeg var afslappet og der var ingen tydelige tegn på nervøsitet, for jeg var ikke nervøs.

5 ORD:

Line MariA sagde ...

AWESOME. ^^

Sidsel sagde ...

Fremlæggelser er hyggelige. :) Fik det ellers godt?

The sagde ...

Ja, det gik godt.:)

Kristina sagde ...

Tillykke :D Hvis man kan sige det...

The sagde ...

Jamen, mange tak! :) Jeg får "karakterer" og feedback i morgen :S

Send en kommentar