3.26.2011

What?! SARAH?!

Hvorfor **** blev det Sarah? Hvorfor blev det ikke Rikke og Trine eller Annelouise? Sarah var blandt de dårligste og hun vandt. Det eneste gode ved hende var hendes selvtillid. Annelouise sang meget bedre og hendes stemme var meget mere behagelig. Hvad sker der for Danmarks musiksmag?

5 ORD:

Sidsel sagde ...

Tja, jeg glæder mig bare over, at min veninde så klipper sig korthåret xD

Troede at det ville blive Babou, selvom jeg ikke brød mig om ham. Han sang jo godt, fandt ham bare.. ja, kedelig.

Kristina sagde ...

Tja...jeg var ret ligeglad efter at Patricia røg ud i semifinalen...egentlig rager X-factor mig rimeligt meget dagen der på...jeg ser det, men ligeså snart det er forbi, er det stort set glemt...xD

Idaho sagde ...

Jeg eeeeeeelskede Sarah! ♥

The sagde ...

Ikke jeg.xD Jeg var ret glad for Annelouise og Rikke og Trine.xD

libvmfgcbdfx sagde ...

Kunne godt lide Sarah... hun var sådan lidt awesome i sin drengethed, også selvom hun ikke var den mest fantastiske af sangerne. Desuden dør ens musiske karriere jo fuldstændig hvis man deltager i Xfactor, og det er rigtig slemt hvis man vinder, så måske er Annelouise bare heldig?

(se, vi omtaler allerede Sarah i datid!)

Send en kommentar