3.14.2011

Kære Gud...

Giv mig lidt inspiration.
Giv mig noget at skrive om.
Giv mig lidt kreativitet.
Giv mig lidt opfindsomhed.
Giv mig nogle idéer.
Giv mig nogle ord jeg kan skrive.

Jeg beder dig!


5 ORD:

Homo Sapiens sagde ...

Tilbage til antikkens musepåkaldelse, ser jeg. :)
Gud er vel lige så go'.

Kristina sagde ...

Jeg ved godt det er et irriterende råd, men bare sæt dig med en blok (eller en computer, men jeg synes bedst om det i hånden) og skriv. Skriv, for satan! (I skærende kontrast til Gud)
Hvis det ikke går så sms til mig, så kaster jeg en idé efter dig ^^

The sagde ...

Jeg vil prøve. Jeg vil rigtig gerne skrive i min blog, men jeg aner ikke, hvad jeg skal skrive om.... Jeg må prøve at finde på noget... xD

libvmfgcbdfx sagde ...

Det er en la-smiley fra dA!!!! Lavet af et æble og vindruer! *at være fuldstændig solgt*

Og til det andet... lad være med at skrive, det skal nok komme igen (det prøver jeg ihvertfald altid at overbevise mig selv om). Ved ikke. Det er et lettere råd at følge, men det er bare svært ikke at blive bange for, at de virkelig er væk for evigt, ens skrive-skills.

The sagde ...

Netop... Sådan har jeg det med nogle ting i øjeblikket.... Men faktisk er det så småt ved at gå væk. Bortset fra at jeg stadig ikke har skrevet en eneste novelle siden før nytår --'

Send en kommentar