3.17.2011

My Chemical Romance - Koncert! ♥


Jeg var til koncert i tirsdags. Med My Chemical Romance. Det var virkelig fedt. Han sang ikke fantastisk, men alle festede og jeg havde det vildt fedt. Vi var en masse mennesker, der alle kunne lide My Chemical Romance. Mange var punkere, men det var harmløst. Slet ikke som min mor havde frygtet. Mange af dem var unge og... Havde det fedt. Jeg sang med på alle sangene - kunne dem alle udenad. Sangene var gode og jeg blev næsten rørt, da de spillede "Cancer", hvilket var den første sang jeg lærte at kende med det band. Lyset, lighterne og stemningen...
Efterfulgt kunne jeg ikke høre noget.
Jeg havde ondt i halsen.
Jeg var træt.
Jeg var hæs.
Jeg var tørstig.
Og jeg var glad.

7 ORD:

Sid sagde ...

Aww, hvor fantastisk ;D Jeg kan huske, at min største drøm også var at komme til en MCR-koncert, da jeg var på din alder :):)

The sagde ...

Fedt. :) Jeg er meget glad for at have prøvet det. Og jeg er glad for at det ikke var en virkelig dårlig oplevelse, så jeg ikke ville til sådan en koncert igen. :)

Sid sagde ...

Det er i hvert fald ikke sjovt at lade sig skræmme af én oplevelse :)

Desværre har min far sagt, at jeg ikke får lov til at tage til flere koncerter efter på søndag :S Han er bekymret for mig oO

The sagde ...

Årh.... Nederen... Men er Heavy Metal-koncerter ikke lidt voldsomme? :O

Sid sagde ...

Don't know, det er min første xD Jeg spørger Jæns, når vi ses i morgen! ;) ... Eller jeg skulle måske bare vente og se, da koncerter også er i morgen? LOL xD

The sagde ...

I morgen! :O Altså... Der var nogle sjove typer til MCR-koncerten, hvilket jeg tror der er til mange rock-koncerter (afhængig af bandets stil). Men de var alle sammen nogle unge mennesker, der kun kom fordi de elskede MCR.xD

Sid sagde ...

Nejs :) Jeg skal jo heller ikke snakke med nogen - kun hilse på min venindes kæreste, hvis jeg ser ham, har hun sagt xD - så jeg kan ikke se, hvad der bekymrer min far så meget :/ xD

Send en kommentar