3.20.2011

Rain!♥

Det regner ikke, men den er sød.
Og jeg er glad lige nu. Jeg smiler. Og nu vil jeg skrive i min lille bog. Jeg vil skrive alt, hvad der falder mig ind. Jeg har hørt Det Elektriske Barometer. Det har været hyggeligt.
Intet af mit er blevet læst op, men det gør slet ikke noget. For i stedet kunne jeg nyde nogle breve, der var bedre.

Jeg hygger mig. Jeg vil høre Agnes Obel.
Mit værelse er rodet. Min lampe er tændt.

Det skal regne i morgen. Og dagen efter i morgen, så vi alle kan få en sommer fuld af sol og varme.
Jeg elsker sommeren. Jeg elsker solen og jeg elsker regnen.

7 ORD:

Mie sagde ...

Enig! Sommer er savnet :/

Sid sagde ...

Me don't like summer :( Summer warmie :( (MIIKA MODE! XD)

The sagde ...

Lol!xD Sommeren er bare... Dejlig.xD

Sid sagde ...

Hmm.. Nogle ting ved sommer er godt, andre ting er ikke. Nogle ting ved vinter er godt, andre ting er ikke :)

The sagde ...

Ja! :D Det har du ret i! :D Det er derfor vi altid glæder os til vinter når det er sommer og omvendt.XD

Sid sagde ...

Ja, hvor er vi dumme xD

The sagde ...

Egentlig ja.xD

Send en kommentar