4.11.2011

Bognyt


Jeg er lige blevet færdig med bind 3 af Alanna - "Kvinden Der Ridder Som En Mand", og jeg synes at den var kedelig. Jeg blev færdig med den i lørdag, og da jeg lukkede bogen, syntes jeg ligesom at spændingsmomentet manglede lidt. Måske var jeg bare uheldig fordi jeg havde læst en spændende bog før. Nårh nej, den var heller ikke for spændende! Men der elskede jeg i det mindste karaktererne.
Karaktererne i Alanna var virkelig tomme og kedelige. Jeg syntes ikke at de var spændende at læse om, og jeg syntes ikke om dem. Ikke fordi jeg kunne lide de forrige ultrameget, men det var mere spændende. Eller også er der bare sket noget med mig siden. Det er jo længe siden jeg læste de andre...

Nu:
Jeg er begyndt på "En Shopaholics Hemmelige Drømmeverden" og den er virkelig god og den har virkelig fanget mig. Jeg elsker den, faktisk. Jeg elsker personerne i bogen, jeg elsker humoren, jeg elsker skrivestilen. Den er lige til en rejse, hvor man trænger til lidt underholdning. Den er virkelig hurtigt læst og man keder sig aldrig når man læser den.
Hovedpersonen tænker så meget, at jeg hele tiden griner i mig selv (Gør det meget sjældent IRL), og hun er bare great.
Det er den første bog jeg læser, der foregår i nutiden uden magi eller noget som helst. Og det virkelig mærkeligt at læse om Prada-sko og et tørklæde fra Denny & George, men det er også sjovt.

0 ORD:

Send en kommentar