4.09.2011

Born This Way af Lady Gaga

Nu vil jeg prøve at anmelde en sang og en musikvideo. Det bliver sjovt.

Sangtitel: Born This Way
Kunstner: Lady Gaga
Genre: Pop
Musikvideo: Born This Way

Musikvideoen:
Jeg må indrømme, at selvom den er virkelig mærkelig og virkelig skræmmende, kan jeg godt lide den. Jeg synes den er vildt fed. Den er nærmest mere mærkelig end alle de andre hun har lavet (den slår dog aldrig Alejandro) og det siger altså rigtig meget.
Den er virkelig humoristisk og jeg lo ret meget første gang jeg så den, da Lady Gaga danser på en meget sjov måde ved siden af en stonefacemand. Det så virkelig kikset ud, og jeg er ret sikker på at det var med vilje... Men da jeg havde set musikvideoen færdig, kunne jeg ikke lade vær med at synes den er god, selvom den er vildt mærkelig og ret ulækker i starten.
Men jeg er ikke blevet meget klogere af at se den (for jeg vidste i forvejen, at hun er tosset). Lady Gaga was born this way. Okay. Godt-godt.
Hjerter:


Sangen:
Før hørte jeg den aldrig færdig. Faktisk hørte jeg den kun til "She rolled my hair and put my lipstick on". Men efter musikvideoen kan jeg faktisk godt lide den. Jeg synes den er god. Men det var vel fordi musikvideoen underholdt mig så meget, at jeg så den helt til ende. Teksten i sangen gør mig virkelig glad. I was born this way...
Jeg kan rigtig godt lide det pladecover jeg har sat ind. Men jeg tror ikke at det er det man kan finde på forsiden af de CD'er man kan købe i butikkerne. Jeg tror at det er det grimme billede, der er på den anden version. Det billede kan jeg ikke lide...
Hjerter:

Konklusion: Lady Gaga er et monster.

0 ORD:

Send en kommentar