5.17.2011

Agnes Obel - Close Watch


Titel: Close Watch
Kunstner: Agnes Obel
Genre: Folk
Hjerter: ❤❤❤❤

En virkelig fantastisk, indadvendt sang, der får mig til at tænke på gode, hyggelige ting. Jeg holder meget af den sang. Jeg holder meget af Agnes Obel og alle hendes sange. Jeg holder meget af teksten, melodien og de minder sangen vækker.
Den er en af mine yndslingssange. Den er virkelig dejlig og rolig.
Hendes musik er meget original og lige noget for mig. Det er god musik til tanker og inspiration. Hendes musik er god til alt, der kræver overskud og ro. Jeg holder meget af at høre denne sang mens jeg skriver eller læser en god bog.
Noget andet jeg også holder rigtig meget af ved hendes musik, er at sangene tager klassiske instrumenter i brug i stedet for elektroniske.
Meget dejlig musik.
Jeg vil rigtig gerne have fat i hendes CD.

3 ORD:

Sidsel sagde ...

Hendes musik er super dejlig, ja!

Mathilde sagde ...

Elsker hende!

The sagde ...

Jeg elsker hende også. :)

Send en kommentar