5.19.2011

Fantastisk, fantastisk ♥
























I går da jeg sov til middag, blev jeg vækket af Sidsel. Hun ringede og fortalte mig, at vi alle (Kristina, Sidsel og jeg) skulle på Brønderslev forfatterskole.
Men... Jeg sov bare videre. Jeg troede seriøst ikke på, at det kunne være rigtigt.

6 ORD:

Sidsel sagde ...

Selvfølgelig var det rigtigt, jdsflkdsnæfmdf, vi skal af sted.

The sagde ...

Det var da godt at det var rigtigt.... :)

Kristine sagde ...

Det lyder hyggeligt! Min mor har også forslået at jeg skulle på den. Jeg bor kun 45 minutter væk fra Brønderslev :)

Held og lykke!

The sagde ...

Mange tak! <3 :)

Mie sagde ...

Jeg syntes også det lyder rigtig hyggeligt :)
Ihvertfald må i alle tre have en god tur

The sagde ...

Mange tak! :)
Jeg er virkelig glad for det.
Det bliver sikkert også rigtig hyggeligt :D

Send en kommentar