5.15.2011

Drott & Marsk - Koncert ♥


Jeg var til koncert i fredags. Drott og Marsk. 2 kilometer fra, hvor jeg bor i et lillebitte galleri. I det samme rum som jeg skal konfirmeres i. Det var helt ekstremt hyggeligt. Bandet hyggede sig, publikum hyggede sig, jeg hyggede mig med mine to rigtig gode veninder. Emilie og Nina.
Billederne skal nok komme... Jeg kunne desværre ikke få mine forældres kamera med. Jeg savnede virkelig et kamera, men fair nok. Det er deres og selvfølgelig er de meget forsigtige med det.
Jeg sad i den stol jeg plejer at sidde i, når jeg tilbringer aftenerne om tirsdagen med mine dejlige venner. Jeg sad og holdt dem begge i hånden, sendte dem overdrevne smil og mimede teksten. Det var virkelig fedt at høre deres sange live i sådan et lille, varmt rum med en masse hygge og latter. Høre om dengang de skrev sangene i baghaven eller på skolen jeg går på. Det hele foregik i den lille by jeg lever i.
Jeg er så stolt over, at de har gået på min skole.
I pausen snakkede jeg med dem om Det Elektriske Barometer, som de alle hørte da de var unge. Om at de var meget stolte over, at to af deres sange havde været på listen. Jeg er også stolt.

Da koncerten var slut købte jeg et lille kassettebånd for 50 kroner. Mit første kassettebånd. Jeg er vildt stolt over det.

2 ORD:

Kristina sagde ...

Kasettebånd er nice...jeg har bare kun sådan nogle med historier på fra da jeg var lille xD
"Her slutter side et. Hvis du vil hører resten af historien om Hobin Hood og hans eventyr, så vend kassetten." xD

The sagde ...

Sådan nogle har min far sikkert også... Jeg hørte båndet i går... Det var nejst :O

Send en kommentar