5.14.2011

Judas - Lady Gaga


Titel: Judas
Kunstner: Lady Gaga
Genre: Pop

Musikvideoen:
Synes den er rigtig god og fangende. Hun er pæn og kostumerne er flotte og spændende. Hendes makeup er meget bedre end den plejer og den klæder hende meget mere. Den er meget atypisk fra, hvordan hendes musikvideoer plejer at være. De er kort og uden pauser. Det er bare sangen og videoen ved siden af. Der er alligevel ikke meget historie over den.
Kan dog ikke lide ham der spiller Jesus, da det slet ikke ligner ham. Jeg er på den anden side ligeglad, men det er provokerende at han har det hår... Og er rocker. Men det er vel hendes mål med den sang.
Hjerter: ❤❤❤❤

Sangen:
Den er god. Jeg kunne ikke lide den i starten, men ligesom med "Born This Way" tror jeg bare, at jeg skulle vende mig til den. Den minder slet ikke om nogle af hendes andre sange. Den minder rigtig meget om et melodi grand prix-nummer, hvilket jeg tror er meningen.
Teksterne er også virkelig syge. Judas... Virkelig provokerende for kristne. Men jeg kan lide den, og jeg kan lide at synge med på den. Den er virkelig en ørehænger og det er jo noget af det vigtigste. Men hun har skrevet bedre sange.
Hjerter: ❤❤❤❤


0 ORD:

Send en kommentar