5.24.2011

Dry Lips - Dúné

Titel: Dry Lips
Kunstner: Dúné
Genre: Rock, Pop
Hjerter:


Der var en gang, hvor jeg hørte denne sang rigtig meget. Sent om aftenen lå jeg i min seng og hørte den på min mobil mens jeg læste en god bog. Det var tider. Jeg kan rigtig godt lide den sang. Den er rigtig god til en regnvejrsdag.
Jeg kan bedst lide starten. Den starter fedt, hvorefter omkvædet bryder ud, og sangen bliver mere voldsom, så den pludselig ikke passer til en regnvejrsdag længere. Så bliver det for meget. Jeg synes det er synd, at den bliver så voldsom, selvom det jo er bandets image. Men samtidig kan jeg godt lide når det er voldsomt. Det er slet ikke det...
Men en virkelig god sang med en god titel og en god tekst. Jeg kan rigtig godt lide Dúné og er stolt af, at de kommer fra Danmark. I starten kunne jeg ikke lide bandet, men det var mig, der var fordomsfuld. Det er jeg desværre.
Nu kan jeg godt lide bandet, selvom Dúné ikke lige er det jeg hører allermest.

0 ORD:

Send en kommentar