5.25.2011

Jeg er simpelthen så superduper glad. Hører god musik og bruger mine gaver. Jeg elsker mine gaver. Selvfølgelig gør jeg det. Jeg elsker hver en gave jeg fik, men det er slet ikke det vigtigste.
I søndags var jeg i centrum - Det var mærkeligt og ulideligt. Det skal man ikke prøve for tit.
Jeg konfirmerede min dåb. Jeg har nu sagt ja til at tro på Gud og på Jesus.
Men jeg vil rigtig gerne konfirmeres igen. I en anden kirke uden fest. For det betyder meget for mig at blive konfirmeret i den kirke, jeg vil konfirmeres i.
Nu må jeg så se om det bliver til noget.

Her er nogle af de gaver jeg fik:





















6 ORD:

Sid sagde ...

Det var en rigtig hyggelig fest, Theresa :D Tusind tak fordi jeg måtte være med :):)

The sagde ...

Det var da så lidt. Alle jeg har inviteret betyder noget for mig :D

Sidsel sagde ...

Jeg vil også bare sige... Tak for en god fest. :) <3

The sagde ...

Så lidt.xD

Idaho sagde ...

CUTE! Eller... noget :D

The sagde ...

Lol.xD

Send en kommentar