5.24.2011

Elephant Gun af Beirut

Titel: Elephant Gun
Kunstner: Beirut
Genre: Indie, Folk
Hjerter:


Denne sang elsker jeg virkelig. Da jeg hørte den i Det Elektriske Barometer begyndte jeg at grine. Jeg elsker den. Titlen er så spøjs og mærkelig. Melodien er glad.
Man kan virkelig mærke på mig nu, at det ikke længere er "Emo-musik" jeg hører - Det er lystig musik, det er dur og ikke mol. Denne sang er i hvert fald en af de dejlige.
Faktisk er den fra en af de skuffer, jeg ikke har åbnet så mange gange, men nu hvor jeg har den ved hånden, tror jeg at jeg vil høre den mere. Sangeren synger virkelig godt og originalt.
Sangen er i det hele taget ret original, hvilket jeg holder meget af.
Årh! Jeg kan ikke finde på noget negativt til den. Jeg roser den til skyerne, men kan intet kritik give den. Den er bare god og spændende og lystig og dejlig og...
Starten er den bedste. Før han begynder at synge med lyden af en banjo. Elsker banjoer. Og så når musikken går i gang og han synger.
Teksten er også virkelig god - Den gør mig også glad.
Bliver nødt til at høre den her mere!

P.S. Forsangeren ser godt ud.

0 ORD:

Send en kommentar